INTERVIU - Raul Stör, antreprenor, proprietarul magazinului Men's Club

Dintotdeauna am avut o pasiune pentru styling, iar imaginea contează foarte mult pentru mine.
Raul Stör este un tânăr clujean de 32 de ani, mereu preocupat de imaginea sa, dar și de a celor care apelează la serviciile magazinului Men's Club, afacere pe care a dezvoltat-o după ce a constatat că nu există în Cluj-Napoca un loc în care bărbații să găsească tot ce au nevoie pentru ținuta lor și unde să fie consiliați în acest domeniu.
Cum a venit ideea de a deschide o afacere în acest domeniu?

Totul a început în anul 2012, când am hotarat să fac un pas foarte important în viața mea: să mă căsătoresc! În febra căutărilor de servicii pentru evenimentul cel mare, am ajuns în punctul în care trebuia să îmi găsesc un costum de ceremonie. Aparent mi s-a parut că va fi foarte ușăr, însă, pe măsură ce căutam mai mult, constatam că nimic nu mi se potrivește. Nu găseam un croi modern, o posibilitate de a-mi personaliza costumul, un consilier care să mă ajute în alegerea produsului. Într-un final am găsit o soluție, destul de complicată și îndelungată ca proces, adică am cumpărat ținuta de ceremonie „pe bucăți”. Cu alte cuvinte, sacoul l-am făcut la comandă, iar pantalonul, cămașa și pantofii i-am achiziționat din magazine diferite, ceea ce mi-a luat foarte mult timp. Acela a fost momentul în care am decis că există o lipsă pe piața locală de un astfel de concept: un magazin în care să primești consiliere în alegerile tale, un loc în care să poți găsi varietate de produse, unde se fac ajustări de croitorie, sau să îți faci un costum, pe comandă, de la zero, adică un loc din care să ieși complet îmbrăcat, fără prea multe bătăi de cap. Continuarea a fost foarte usoară, deoarece dintotdeauna am avut o pasiune pentru styling, iar imaginea contează foarte mult pentru mine.

Cum s-a dezvoltat afacerea în acești ani?

Destul de greu la început, având în vedere că nu am avut un mentor, ci doar pasiunea și ambiția care m-au făcut să depun eforturi an de an pentru a învăța clientii să fie în trend și să știe cum să poarte corect un costum.

Cum ai ales echipa cu care lucrezi?

Toate persoanele cu care interacționez zilnic sunt oameni care gândesc la fel ca mine, care își doresc să crească împreună cu mine, oameni ambițioși, vizionari și de cuvânt.

Care este profilul clientului care apelează la serviciile Men's Club?

Clientul care vine la Men's Club își doreste mai mult decât să se îmbrace cu stil zilnic, sau o ținută pentru un eveniment. Dorește consiliere în a fi mereu îmbrăcat cu bun gust, vrea să fie implicat direct în procesul alegerii unui costum, sau a unor pantofi aparte. Cu toții știu că o dată ce ne trec pragul, nu trebuie să își mai facă griji pentru nimic, deoarece noi oferim servicii de croitorie complete, un raport calitate-pret net superior, și, repet, o consiliere sinceră și personalizată.

Cum vezi afacerea peste câțiva ani?

De-a lungul anilor, am ajuns să fim foarte apreciați de clienții noștri. Acest lucrul ne-a făcut să fim căutați de clienți din orașe apropiate Clujului. Recomandarea și clientul mulțumit sunt pentru noi cea mai bună opțiune de promovare. Prin urmare, planul nostru este să oferim serviciile noastre în cât mai multe orașe din țară.
Am creat în jurul meu o viață frumoasă, plină de clipe fericite dar și de obstacole! Am fost, sunt și voi fi mereu o persoană spontană și pozitivă, fapt care m-a ajutat să ajung unde sunt acum.
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Ultima modificare Marți, 26 Decembrie 2017 19:38

Lasă un comentariu

Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.

Trending Now

Conferința de Leadership Feminin The Woman și Revista The Woman - în lumina reflectoarelor în luna martie

Muzeul Etnografic al Transilvaniei, o instituţie de succes în inima Transilvaniei

Kinderland

ORIZONT TV, televiziunea românească ce promovează valorile tradiționale

Salon Tresor, alegerea fericită

Interviu - Femeia Creativă

Ansamblul folcloric studenţesc Mărţişorul al Casei de cultură a studenţilor din Cluj-Napoca 1957-2017 - Măiestrie şi performanţă

GRAND HOTEL NAPOCA – un loc de suflet, un loc cu suflet

Romeo & Julia SALENO – Vocile iubirii

INTERVIU - Preotul clujean Dan Goga, strănepot al poetului Octavian Goga

INTERVIU - Raul Stör, antreprenor, proprietarul magazinului Men's Club

Ana Ilca Mureşan | Am fost o norocoasă pentru că m-am născut într-o casă unde cetera era în cui, lângă icoană